E-BOOK "SMART VEGAN. ROŚLINNY STREETFOOD". PRZEDSPZEDAŻ W NIŻSZEJ CENIE I BONUS

Hej!  Chciałam to zrobić w lepszym stylu, może przy okazji przepisu na blogu, ale robię tak po prostu Przestawiam Państwu dzieło mego autors...

Hej!  Chciałam to zrobić w lepszym stylu, może przy okazji przepisu na blogu, ale robię tak po prostu Przestawiam Państwu dzieło mego autorstwa wydane przez Smart Vegan (czyli Aśkę Rzeźnik) - e-book „SMART VEGAN. Roślinny streetfood”.

Wegański streetfood

To pierwsze takie wydawnictwo na polskim rynku, prawdziwa kulinarna podróż dookoła świata z mnóstwem pełnych umami przepisów na dania i przekąski z ulicznych straganów czy barów szybkiej obsługi. To kawał mojej pracy przy gotowaniu (ponad rok trwało samo przygotowywanie przepisów, bez pisania) i robieniu zdjęć, a mojej rodziny przy testowaniu przepisów. Niektóre powstawały w 5-6 wersjach, zanim zneleźliśy tę idalną ... Wszystko wprost ocieka smakiem pysznym, czyli umami.

Pod tym linkiem jest więcej informacji o e-booku i trochę zdjęćna zaostrzenie apetytu (LINK).

Do końca weekendu, w ramach przedsprzedaży e-book jest 20 zł tańszy (już nigdy nie będzie tańszy!), i tylko w ramach przedsprzedaży dostępny jest bonus – dodatkowe 7 przepisów na zupy z ulic całego świata.

Wegański hotdog z marchewki
Wegański hotdog z marchewki.


W e-booku znajdziecie ponad 150 (to naprawdę kawał e-booka!) przepisów, które podzielone są na rozdziały:

  • Klasyka fast foodu - pyszności takie jak hot dog, zapiekanki, grillowana kukurydza czy fish&chips
  • Roślinne burgery - z podziałem na bułki, sosy i kotlety, które możemy wtedy dowolnie miksować
  • Pizza - włoski klasyk i jego różne wariacje (w tym pizza fit) oraz różne pomysły na nadzienie, i przepis na pyszny topiący się ser
  • Kanapki - znane klasyki jak kanapka niczym z Subwaya, wypasione tosty czy reuben sandwich
  • Z nadzieniem - tutaj znajdziesz m.in. smaki tex mex takie jak burrito czy tacos, indyjskie samosy czy hiszpańskie empanadille
  • Prosto z patelni - np. wegańska paella, indyjska masala dosa czy klasyczny placek ziemniaczany
  • Falafel i spółka, czyli falafele, gyrosy i mezze .
  • Asian food - najbardziej znane azjatyckie dania takie jak pierożki dim sum, sajgonki, bułeczki bao czy ramen.
  • Słodko na ulicy - tutaj znajdziesz takie klasyki jak churrosy, gofry jak znad morza czy francuskie crepes.

Pizza z wegańską mozarellą

Pizza z wegańską mozarellą, która topi się podczas pieczenia.

A komentarze na stronie i te, które publikuje na swoim profilu na Instagramie Aśka (LINK DO PROFILU) to prawdziwy miód na moje serce. Polecam i zapraszam na pełną barw, smaków i zapachów, wegańską, steerfood'ową podróż po ulicach całego.



You Might Also Like

1 komentarze

  1. ja kupiłam pierwszego dnia, te kilka przepisów co się trafiły mnie zachwyciła, nie mogę się doczekać na całość

    OdpowiedzUsuń