KRAŻKI CEBYLOWE W CIEŚCIE PIWNYM CZY GOFRY Z SZAPRANYM CHLEBOWCEM? WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE ;)

Obiecałam przepis na dziś, ale nie mam już siły pisać wstępu. Opracowałam kilka przepisów, większość jest w już złożonym prawie mini e-booku...

Obiecałam przepis na dziś, ale nie mam już siły pisać wstępu. Opracowałam kilka przepisów, większość jest w już złożonym prawie mini e-booku, ale wstęp mnie przerasta w sobotę rano po intensywnym tygodniu. I nie mogłam wybrać, które przepisy umieścić w mini e-booku z pięcioma przepisami, a który opublikować tutaj. I jeszcze zrobiłam kilka, które może bardziej Wam się spodobają. Te krążki cebulowe w cieście piwnym są genialne. Delikatne, smakowite i puszyste ciasto wchłania mniej tłuszczu, a alkohol o odparowuje (tak jak spirytus czy wódka w pączkach). A w cale miało ich nie być do czwartku ;) Pomożecie mi w wyborze?


Mini e-book jest nagroda w konkursie, który odbywa się na moim profilu na Instagramie (LINK do profilu). Firma Tadar ufundowała na to rozdanie super narody, cały duży zestaw:

Forma do pieczenia 3 bagietek Tadar Silico 34,5 x 23,8 x 2,5 cm czarna • Tadar.pl

Łopatka do pizzy, ciasta i chleba z rączką Tadar 25,5 cm • Tadar.pl

Forma do pieczenia pizzy Tadar 32,5 cm okrągła • Tadar.pl

Patelnia do naleśników aluminiowa Tadar Paella 28 cm na indukcję • Tadar.pl

Kratka do studzenia ciasta Tadar 40 x 25 x 1,5 cm czarna • Tadar.pl

Forma do pieczenia frytek Tadar 39,2 x 34,3 cm • Tadar.pl



Konkurs przedłużam do wtorku 14 czerwca do 23.59!

I UWAGA! Każda osoba, która pomoże mi w dzisiejszym wyborze (tj. do poniedziałku do 23.59 ;) dostanie e-booka na maila. Wystarczy podać swój nick z komentarzy i napisać do mnie na adres zielonehistorieblog@gmail.com, a ja w odpowiedzi zwrotnej do 20 czerwca prześlę e-booka.

Żeby ułatwić mi zadanie, proszę abyście napisali mi swoje wybory według schematu:

Wpis na blogu : nr. zdjęcia, mini e-book: nr. zdjęcia 1, 2, 3, 4, 5

Z góry Wam dziękuję za pomoc :)

No, więc czy chcecie

1. Krążki cebulowe w sosie piwnym

2. Hiszpańska tortillę idealną z nasion soczewicy (nie z mąki!) 

Tortilla z soczewicy
3. Szaszłyki idealne

4. Wysokobiałkowy podpłomyk z łososiem z marchewki

5. Sushi bowl

6. Pieczarki w sosie teriyaki 

7. Bułki bao z wyjątkowych niemięsem z tofu (kliknij na zdjęcie aby powiększyć)

8. Zupa meksykańska


9. Gofry z szarpanym bakłażanem




You Might Also Like

1 komentarze